SpyRose Trailer
3 plaatsers
TyrantRose :: Creaties :: Thijn
Pagina 1 van 1
SpyRose Trailer
SpyRose Trailer
Eindelijk komt er leven in de SpyRose Trailer. Het is een belangrijk onderdeel dat veel spelers moet gaan trekken. Ik heb een powerpoint gemaakt met daarin mijn idee hoe de trailer eruit moet gaan zien.
Dit wat je nu gaat zien blijft natuurlijk een powerpoint presentatie en wordt niet de echte trailer vandaar dat alles natuurlijk nog niet goed is, maar het moet jullie mijn idee duidelijk maken.
Ik hoop dat jullie ook gaan mee werken om de trailer af te krijgen. Ik weet zeker dat we een fantastische trailer kunnen krijgen.
Here is the Download:
Download Link
I hope you like it.
Enjoy it!
Please turn your speakers on.
This is the download for people who not have the new Powerpoint:
Download Link
Eindelijk komt er leven in de SpyRose Trailer. Het is een belangrijk onderdeel dat veel spelers moet gaan trekken. Ik heb een powerpoint gemaakt met daarin mijn idee hoe de trailer eruit moet gaan zien.
Dit wat je nu gaat zien blijft natuurlijk een powerpoint presentatie en wordt niet de echte trailer vandaar dat alles natuurlijk nog niet goed is, maar het moet jullie mijn idee duidelijk maken.
Ik hoop dat jullie ook gaan mee werken om de trailer af te krijgen. Ik weet zeker dat we een fantastische trailer kunnen krijgen.
Here is the Download:
Download Link
I hope you like it.
Enjoy it!
Please turn your speakers on.
This is the download for people who not have the new Powerpoint:
Download Link
Laatst aangepast door thijn op di nov 10, 2009 5:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toevoeging van de oude versie van PP)
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Re: SpyRose Trailer
Goed werk thijn. Netjes. Ik vind ook dat we moeten beginnen met de trailer.
Ik heb met de programmeur van OsRose server files gesproken (hijs nederlands), en hem de bugs verteld die mij tot nu toe zijn opgevallen. Het is nog even wachten op zijn reactie en de fix in de forums. Hij neemt het serieus en gaat mij erbij helpen. Als het hem allemaal lukt is het een server met bijna geen bugs meer:D Daar is het wachten nog op.
Ik heb met de programmeur van OsRose server files gesproken (hijs nederlands), en hem de bugs verteld die mij tot nu toe zijn opgevallen. Het is nog even wachten op zijn reactie en de fix in de forums. Hij neemt het serieus en gaat mij erbij helpen. Als het hem allemaal lukt is het een server met bijna geen bugs meer:D Daar is het wachten nog op.
Oke,
Geweldig nieuws. Blijf contact hebben met hem hij is hardstikke belangrijk voor de server. Fantastisch dat je dat hebt geregelt!
Geweldig nieuws. Blijf contact hebben met hem hij is hardstikke belangrijk voor de server. Fantastisch dat je dat hebt geregelt!
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Ok thijn,
Can you please upload your powerpoint in the older version of pp,
i cannot open it.
Can you please upload your powerpoint in the older version of pp,
i cannot open it.