TyrantRose
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SpyRose Trailer

2 plaatsers

Ga naar beneden

SpyRose Trailer Empty SpyRose Trailer

Bericht  Thijn di nov 03, 2009 12:06 am

We moeten echt aan de trailer van SpyRose gaan werken. De trailer moet mensen overtuigen om SpyRose te gaan spelen. De trailer moet er veel eerder zijn als het spel en als het zo door gaat zal dat bij ons niet lukken. We kunnen Herbalist er nog niet inzetten aangezien deze nog niet af is, maar we moeten echt beginnen aan de andere Jobs en dat wat we in de trailer willen zetten.

Ik stel voor dat iedereen VRIJWILLIG zijn bijdrage kan leveren. Iedereen kan een deel van het filmpje maken. Het is heel simpel, klik hier op deze link om fraps te downloaden. Fraps is het filmprogramma. Je kunt je filmfragmenten samenvoegen en bewerken in Windows Moviemaker of Vegas Pro 9.0. Vegas is gratis te downloaden, iets lastiger maar je kunt er meer mee.

Als iemand niet van plan is om mee te werken aan het filmpje moet hij dat nu zeggen, anders verwacht ik van je dat jij ook een bijdrage aan het filmpje levert of een poging tot doet.

Filmen is heel gemakkelijk alleen moet je goed opletten of je niet te veel eisen stelt aan het filmprogramma, ik kan het filmen op mijn computer dus jullie ook.

Je kunt hieronder je ideeën en vorderingen posten. Laat andere weten wat je doet en laat eventueel je creatie zien.

Succes Allemaal.

P.s. Ik verwacht van iedereen een nuttige reactie.
Thijn
Thijn
Admin
Admin

Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

SpyRose Trailer Empty Muziek

Bericht  Thijn di nov 03, 2009 12:10 am

Ik heb al verschillende Rose nummers gevonden die we misschien kunnen gebruiken voor de trailer. Luister ze aub even en geef commentaar:

Thijn
Thijn
Admin
Admin

SpyRose Trailer Empty Re: SpyRose Trailer

Bericht  Lars di dec 08, 2009 12:36 am

Ik ga zeker ook mijn bijdragen leveren, alleen ik vind dat het programmeren nu toch egt voor gaat.
Lars
Lars
Admin
Admin

Aantal berichten : 100
Punten : 164
Leeftijd : 30

http://www.spyrose.one2xs.com

Bericht  Thijn di dec 08, 2009 12:47 pm

Gedeeltelijk mee eens. Zonder programmeur geen server, maar de server draait ook niet zonder reclame. Je hebt zelf wel gemerkt wat voor indruk de trailer van TitanRose maakte. Zodra mensen onze site zien moeten ze eigenlijk door onze trailer overtuigd worden om te blijven. Een trailer moet eigenlijk minimaal 2 maanden van te voren op desite staan voor reclame.
Thijn
Thijn
Admin
Admin

Bericht  Lars di dec 08, 2009 2:51 pm

Dat klopt, maar reclame voor een server die bugt werkt ook niet echt goed. Dan komen ze erop af, maar kunnen we ze neit vast houden. Dus ik vind het allebei belangrijk, daarom ga ik ook zeker mee helpen met de trailer.
Lars
Lars
Admin
Admin

Aantal berichten : 100
Punten : 164
Leeftijd : 30

http://www.spyrose.one2xs.com

Bericht  Thijn wo dec 09, 2009 7:47 pm

Nee, dat klopt.
Maar mijn punt is dat de trailer minimaal 1 maand van te voren klaar moet zijn en dat moet jij even in jou tijdsschema verwerken.
Thijn
Thijn
Admin
Admin

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud