Profielen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Profielen
Hey Tyrant's,
Ik ben eigenlijk van plan om een ontzettend uitgebreide website te creeren in de loop der tijd. Dit zal zowel gebeuren van te voren als tijdens de tijd dat Tyrant Rose open is. Ik ben nu nog Php aan het leren, maar vorder goed. Jammer genoeg ben ik nog niet zo ver dat ik mijn plannen tot uitvoering kan brengen.
Ik ben namelijk van plan nog meer functies toe te voegen aan het userpannel en ook de gebruikerslijst veel uitgebreider te maken en persoonlijke profielen toe te passen. Bovendien zou ik het geweldig vinden als ik de database van de server/site aan het forum kan koppelen.
Hieronder geef ik een algemeen beeld van mijn plannen voor de server, zie het als een ruwe versie van de plannen.
Dit vraagt eennorm veel scripting skill's, bugfinding uren, bugfixing uren & connectie tussen database en site.
Wel creeren we een nieuwe richting van RoseWebsites die wij niet kennen en waarschijnlijk in de toekomst van Rose zal verschijnen.
Uiteindelijk krijgen we dit soort resultaten. Het is slecht's een ruwe versie dus let niet op lettertype, links en design etc:
Link:--> Voorbeeld Profiel
* Alle informatie die je hier ziet worden opgeroepen uit de database. Het enigste wat jou browser doorgeeft aan de PHPserver is de gebruiker die jij wil bekijken.
Een ding is duidelijk zo maken we de site ook een onmisbaar deel van TyrantRose en een grote ledentrekker.
Besef wel dat ik ook maar een mens ben en ik niet alles kan. Ik ga dit proberen te maken, maar weet neit of ik dit kan halen.
Ik ben eigenlijk van plan om een ontzettend uitgebreide website te creeren in de loop der tijd. Dit zal zowel gebeuren van te voren als tijdens de tijd dat Tyrant Rose open is. Ik ben nu nog Php aan het leren, maar vorder goed. Jammer genoeg ben ik nog niet zo ver dat ik mijn plannen tot uitvoering kan brengen.
Ik ben namelijk van plan nog meer functies toe te voegen aan het userpannel en ook de gebruikerslijst veel uitgebreider te maken en persoonlijke profielen toe te passen. Bovendien zou ik het geweldig vinden als ik de database van de server/site aan het forum kan koppelen.
Hieronder geef ik een algemeen beeld van mijn plannen voor de server, zie het als een ruwe versie van de plannen.
- Code:
Userpanel:
- Profiel aanpassen
- ItemMal
- Delete character/account
- You're codes (codes op een rijtje zoals /help, /serverinfo etc.)
- Contact
- Friends (hier kun je je vriendenlijst aanpassen)
- Clan (hier kun je je clan bekijken of verlaten of bij een clan stappen)
- Code:
Lists:
- Gebruikers toplijst (gesorteerd op het totaal aantal lvl's van je characters samen)
- Character toplijst (characters gesorteerd op hoogste lvl's)
- Clanlijst
- Online lijst (Wie er op dit moment online is)
- GMlijst (te vinden onder contact op de site, eigenlijk het zelfde als TitanRose)
- Forumtoplijsten --> Meeste Topic's
--> Meeste Post's
Dit vraagt eennorm veel scripting skill's, bugfinding uren, bugfixing uren & connectie tussen database en site.
Wel creeren we een nieuwe richting van RoseWebsites die wij niet kennen en waarschijnlijk in de toekomst van Rose zal verschijnen.
Uiteindelijk krijgen we dit soort resultaten. Het is slecht's een ruwe versie dus let niet op lettertype, links en design etc:
Link:--> Voorbeeld Profiel
* Alle informatie die je hier ziet worden opgeroepen uit de database. Het enigste wat jou browser doorgeeft aan de PHPserver is de gebruiker die jij wil bekijken.
Een ding is duidelijk zo maken we de site ook een onmisbaar deel van TyrantRose en een grote ledentrekker.
Besef wel dat ik ook maar een mens ben en ik niet alles kan. Ik ga dit proberen te maken, maar weet neit of ik dit kan halen.
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Re: Profielen
thijn Wat bedoel je hier precies mee, krijg ik, als master van een clan, een email dat iemand erbij wil ofzo...? Ik snap het niet helemaal.Thijn schreef:- Clan (hier kun je je clan bekijken of verlaten of bij een clan stappen)
Zet er dan ook even bij hoeveel mensen er online zijn, net zo handig. Dit zal wss wel de nodige moeite kosten.Thijn schreef: - Online lijst (Wie er op dit moment online is)
O nee toch niet je kan ze gewoon van zo'n pannel die al gemaakt zijn afhalen.
Alleen voor GM's dan, anders moeten de leden zoveel invullen. Maar wel een mooi idee.Thijn schreef: Link:--> Voorbeeld Profiel
Trouwens zou wel vet zijn als iedereen dat heeft. Het invullen duurt maar even.
Nice work.
Niks over te zeggen. Als dit allemaal zo uit komt als jij het nu zegt hebben we mss wel de beste site die er is op het gebied van Online Gaming!!!!!1
Echt geweldig thijn.
P.S. Joost kan jou mss hierbij helpen
Ohja En.......
bugfinding gaat het langste duren het fixen is meestal niet zo'n probleem, maar opzoeken waar de fout zit is het lastigste.Thijn schreef:bugfinding uren, bugfixing uren
Laatst aangepast door Lars op ma jul 05, 2010 3:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lars schreef:thijn Wat bedoel je hier precies mee, krijg ik, als master van een clan, een email dat iemand erbij wil ofzo...? Ik snap het niet helemaal.Thijn schreef:- Clan (hier kun je je clan bekijken of verlaten of bij een clan stappen)
Ja lijkt me wel
Lars schreef:thijn Wat bedoel je hier precies mee, krijg ik, als master van een clan, een email dat iemand erbij wil ofzo...? Ik snap het niet helemaal.Thijn schreef:- Clan (hier kun je je clan bekijken of verlaten of bij een clan stappen)
Het idee is dat je via de site ook invites kunt sturen, accepteren en kunt overstappen van clan. Het moet mogelijk zijn omdat je dat in de database kunt regelen.
Eigenlijk het zelfde als dat wat je op de server kan.
Lars schreef:Zet er dan ook even bij hoeveel mensen er online zijn, net zo handig. Dit zal wss wel de nodige moeite kosten.Thijn schreef: - Online lijst (Wie er op dit moment online is)
O nee toch niet je kan ze gewoon van zo'n pannel die al gemaakt zijn afhalen.
Precies, dat aantal komt er ook bij te staan en staat zowieso bovenaan de nieuwe site net zoals bij TitanRose.
Lars schreef:Alleen voor GM's dan, anders moeten de leden zoveel invullen. Maar wel een mooi idee.Thijn schreef: Link:--> Voorbeeld Profiel
Trouwens zou wel vet zijn als iedereen dat heeft. Het invullen duurt maar even.
Nice work.
Niks over te zeggen. Als dit allemaal zo uit komt als jij het nu zegt hebben we mss wel de beste site die er is op het gebied van Online Gaming!!!!!1
Echt geweldig thijn.
Eigenlijk is het niet zo lastig. Het is gewoon een standaard lijstje schrijven van variabele die hij moet ophalen van de database en dan jou rij.
Eigenlijk is dit het zelfde idee: Klik hier: Forummotionprofiel
Iedereen krijgt gewoon een standaard profiel en kan daar zaken aan toevoegen.
Lars schreef:P.S. Joost kan jou mss hierbij helpen
Idd. Maar eerst wil ik ff mijn cursus afronden en het zelf proberen
Lars schreef:Ohja En.......bugfinding gaat het langste duren het fixen is meestal niet zo'n probleem, maar opzoeken waar de fout zit is het lastigste.Thijn schreef:bugfinding uren, bugfixing uren
Idd.
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: