Loading to a Revolution!
2 plaatsers
TyrantRose :: Creaties :: Thijn
Pagina 1 van 1
Loading to a Revolution!
Loadingscreen's zijn ontzettend belangrijke details in een server. Deze zie je elke dag meerdere keren verschijnen. Het zijn dus eigenlijk gewone plaatjes waarmee je echt ontzettend veel aandacht kunt trekken.
Ieder uitblinkend puntje voor een server is er één. Ik wil graag dat onze server aan dit puntje voldoet. Vandaar dat ik er volop mee aan de slag ben gegaan. Ik ben de Rose Fan Kit flink aan het gebruiken en kom uit op een aantal resultaten:
Orgineel:
Bijschrift weggewerkt:
Orgineel:
Bijschrift weggewerkt:
Dealer toeggevoegd:
Soldier toeggevoegd:
Dealer & Soldier samen toegevoegd:
Bewerkt:
Dit is een begin in de wereld van de screenshot's. Let vooral op hoe die bijschriften zijn weggewerkt.
Ieder uitblinkend puntje voor een server is er één. Ik wil graag dat onze server aan dit puntje voldoet. Vandaar dat ik er volop mee aan de slag ben gegaan. Ik ben de Rose Fan Kit flink aan het gebruiken en kom uit op een aantal resultaten:
Orgineel:
Bijschrift weggewerkt:
Orgineel:
Bijschrift weggewerkt:
Dealer toeggevoegd:
Soldier toeggevoegd:
Dealer & Soldier samen toegevoegd:
Bewerkt:
Dit is een begin in de wereld van de screenshot's. Let vooral op hoe die bijschriften zijn weggewerkt.
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Re: Loading to a Revolution!
Kijk vooral naar afbeelding 3 & 4. Ik heb ontdekt hoe je stukjes kunt clownen!
Thijn- Admin
- Aantal berichten : 148
Punten : 257
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 31
Re: Loading to a Revolution!
Bij de dingen die je hebt weg gewerkt kan ik niet zien dat er eerst iets zat, dat is goed. Houden zo. Gaat echt lekker.
Ik heb Custom CastleGears gevonden op een server, die ze zelf ook weer hebben gejat, want ik heb ze eerder gezien. Deze gaan absoluut de server in. Daar komen binnenkort plaatjes van.
By The things you have working on, i cannot see that there was something else before you worked on it. Keep the good working. It goes really well.
I have found Custom CastleGears on a server, which were stolen, because i saw them earlier. These CG are definetly going in to our own server. I'll post ss later.
Ik heb Custom CastleGears gevonden op een server, die ze zelf ook weer hebben gejat, want ik heb ze eerder gezien. Deze gaan absoluut de server in. Daar komen binnenkort plaatjes van.
By The things you have working on, i cannot see that there was something else before you worked on it. Keep the good working. It goes really well.
I have found Custom CastleGears on a server, which were stolen, because i saw them earlier. These CG are definetly going in to our own server. I'll post ss later.
TyrantRose :: Creaties :: Thijn
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: